Bukse fra cubus, topp fra brandy melville, tubetopp fra lindex,  armbåndet husker jeg ikke hvor er fra og Leppestift fra IsaDora i 05 Femme Fatale

T-skjorte fra Vero Moda

Heihei! I dag har jeg vært på campingen hos tanten og onkelen min sammen med et vennepar av familien. VG hadde et sommershow der, så det var veldig koselig! Det var et par artister der og også noen konkurranser osv. Det varte i ca. tre kvarter tror jeg, og etterpå satt vi og snakket og spiste, og vi dro også til et lite senter i nærheten og kikket litt.

Verdensmesteren i fotballtriksing

Gaute Ormåsen

Jeg tenkte jeg skulle fortelle litt om mine dager i Roma. Som jeg nevnte i forrige innlegg dro vi på torsdag, hadde tre fulle dager der og dro hjem mandag kveld, så vi hadde også noen timer om formiddagen. Det var en kjempefin tur, jeg opplevde masse og shoppet en del også. Det var supervarmt alle dagene, og ganske mange mennesker på de fleste stedene. Men her er en liten oppsummering!

Første dagen besøkte vi Fontana di Trevi, som er en stor fontene. Det var syykt masse folk der, som du kan se.

Stedet vi spiste lunsj den første dagen. Det var kjempegodt og han mannen som serverte oss var veldig hyggelig og var ganske flink i engelsk også!

Om kvelden gikk vi en liten tur rundt hotellet vi bodde på, og en bro. Det var en fin tur, men ikke så fint langs elven.

På lørdagen var vi i Vatikanet. Vi var bare inni Peterskirken, men ikke inni "kuppelen", fordi køen var veldig lang.

I Peterskirken måtte man dekke til knærne og skuldrene for å vise respekt, derfor hadde jeg og mamma sjal med oss. Jeg surret det rundt livet, siden jeg hadde shorts på meg.

Som sagt shoppet vi jo en del også, og jeg fant min absolutte favorittbutikk!! De som ser på MacBarbie07 på youtube skjønner min begeistring, det er hvertfall der jeg har "oppdaget" den. Digger den, de hadde så mye fint, og posen og skiltet er bare verdens søteste, så jeg måtte jo ha et bilde.

Om kvelden dro vi inn til de spanske trappene, og det var en utrolig fin utsikt! Det var også en ekslusiv handlegate der, med prada, chanel, tiffany&co osv, men de var stengt siden vi var der om kvelden.

På søndag dro vi til Colosseum! Vi gikk bare rundt, siden, igjen, køen var veldig lang.

Senere den dagen tok vi toget til stranda, for å slappe av og bade og sole oss.

Om kvelden dro vi inn til byen og spiste middag på en kjempekoselig resturant.

På mandagen hadde vi bare noen timer, så vi dro til togstasjonen og satte fra oss bagasjen, og gikk så og kikket og shoppet litt en stund, før vi tok toget til flyplassen og fløy hjem!

Som sagt så shoppet vi en del, så jeg lurte på om jeg skulle lage et innkjøpsinnlegg? Hvis du vil det, er det bare å si ifra!

Genser fra Bik Bok

T-skjorte fra h&m. Har brukt denne allerede, og den er superbaggy og behagelig! Digger den <3

Mobildeksler fra glitter

Heihei!

Beklager for null blogging på, vel, over en uke, men jeg har faktisk vært i Roma! Det var bursdagsgave fra mamma og pappa, og siden jeg fikk vite det sent onsdag kveld, rakk jeg ikke å blogge, i og med at vi dro til flyplassen i totiden på torsdag, og jeg måtte pakke i tillegg. Det var en kjempefin tur, og en helt fantastisk by! Det kommer et innlegg om turen min enten senere dag, eller i morgen.

Men vi dro til Roma på torsdag, hadde tre fulle dager der, og dro hjem mandag ettermiddag. Jeg overnattet hos venninnen min Maren fra tirsdag til onsdag, hadde familiebursdag på onsdag ettermiddag/kveld, og så overnattet Maren hos meg fra torsdag til fredag. Så har jeg egentlig ikke gjort noe spesielt, bare vært ute i sola og slappet av.

Solbriller fra TGR, topp fra H&M, shorts fra gina tricot ogbleppestift fra Rhimmel i 130 Oxford St. Fuchsia

Dette er den første posten på min nye blogg ;)

karoline heen

Heihei og velkommen til min blogg! Jeg heter Karoline Heen, og er ei sytten år gammel jente fra Lier. På denne bloggen kommer du til å få et innblikk i hverdagen min, mine antrekk, innkjøp og forskjellig annet. Jeg håper du følger med videre! Kontakt: karolineheen@gmail.com Instagram: karolineheen

Legg meg til som venn

· August 2015 · Juli 2015 · Juni 2015 · Mai 2015 · April 2015 · Mars 2015 · Februar 2015 · Januar 2015 · Desember 2014 · November 2014 · Oktober 2014 · September 2014 · August 2014 · Juli 2014 · Juni 2014 · Mai 2014 · April 2014 · Mars 2014 · Februar 2014 · Januar 2014 · Desember 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013 · August 2013 · Juli 2013

· Best dressed · Blogg · Favoritter · Fotografi og bilder · Mat og oppskrifter · New in · Outfit · Skjønnhet · Style icon · Videoer · What to wear

Søk i bloggen

Linker

· blogg.no · Få din egen blogg!

Design

Denne bloggen er personlige ytringer fra utgiver av bloggen. All bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen må avtales med bloggens ansvarlige utgiver.
Bloggen ligger på
blogg.no og annonser på bloggen selges av Mediehuset Nettavisen. Ansvarlig redaktør for Mediehuset Nettavisen er Gunnar Stavrum.